قوم بنی اسراییل بعد از حضرت یوسف ، هر پیامبری را که خداوند برایشان می فرستاد به قتل می رساندند تا به انجا که هفتاد پیامبر را یکی پس از دیگری از میان برداشتند و سرانجام مورد لعن خداوند قرار گرفتند و تا چهارصد سال خداوند هیچ پیامبری را برای هدایتشان نفرستاد .
فرعونی که ان زمان بر این مردم پادشاهی می کرد بسیار ظالم بود و بر مردم بسیار سخت میگرفت . در آن زمان مردم سوالات شرعی خود را از فقها می پرسیدند ( مریدان پیامبران قبل ) و از انها مشورت میگرفتند و راه چاره می خواستند .
فقها به آنها از ظهور منجی ای به نام موسی خبر می دادند و می گفتند که باید برای ظهور ایشان بسیار دعا کرد و اشک ریخت و ندبه کرد .
ادامه مطلبما را در سایت سدسد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 12